Några dagar med M&N

När hösten är på väg att övergå i vinter med allt vad det innebär så är det lätt att längta till sommaren och ljuset. Även om jag gillar hösten så är jag inte helt överens med mörkret, och vinter och snö kan faktiskt kvitta för mig förutom när jag befinner mig i skidbacken eller spåret. Vilket inte händer särskilt ofta här i Skåne.
Jag kommer i vilket fall lägga upp lite sommarminnen från stugan här, eftersom jag varit dålig på att updatera under själva sommaren.. då händer ju så mycket annat.
Här kommer ett par bilder från vår första vecka på semestern då vi hade sällskap av två kära vänner! Vi hann med äventyr, mys, presentpyssel och loppisshopping. Det här var också helgen vi för första gången testade forsränning i ån utanför vårt hus, riktigt härligt!


Vi åkte en tur med båten och testade en höghöjdsbana. Ambitiösa och kaxiga innan, 10 år äldre och träningsverk i en vecka efter.


En röding som tyvärr inte var egenfångad utan hämtad på vårt lokala ica.


Regniga dagar är också bra! Jag o M passade på att mysa och pyssla ihop ett presentkort till ett stundande bröllop.


Med männen på svensexa fick vi också tid att spendera timmar på vinden på en av mina absoluta favoritloppisar. Vi hittade ett stort lager glaslampskärmar som vi var tvugna att gå igenom, det blev ett tiotal skärmar var...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0