Nytt år nya möjligheter

Förra helgen var vi uppe i stugan och sov för första gången för säsongen, det var himla mysigt! Jag trodde nog att det skulle vara lite i kallaste laget, men värmepumpen håller bra värme och sedan hade vi ett extra element i sovrummet på natten. Vi började jobba med det som ska bli kök. Redan under vintern har framförallt J och W varit där och dragit ut all spik i taket, så det var så långt som det var förberett. "Köket" är/var i väldigt dåligt skick så underarbetet tar lång tid. Under helgen hann vi slipa taket, laga alla väggar med gipsbruk, slipa, bredspackla väggarna, måla taket en gång samt åka och hämta en kyl/frys som vi hittat på Blocket. Hårt arbete och mycket nöjda med oss själva.




Johan in action


Vårt tillfälliga kök, ganska trevligt också


Vissa träd har inte klarat vintern


Vi hann med lite mys med god middag också. Detta är innan vårt tillfälliga kök var fixat...




Kommentarer
Postat av: Anonym



Jag ber om ursäkt i förhand för att jag frågar dig detta om du inte gillar detta men endå är jag dum nog och frågar för jag skulle verkligen behöva din hjälp!



Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att göra mig en tjänst, en stor sådan och som tack mot det så får DU EN BILDLÄNK. har förklarat snabbt och enkelt hur man gör här: http://robinhoods.se/2011/may/rosta-fa-en-bildlank.html#comment

Stora kramar och tackar i förhand! - kort och gott ska du rösta på min spelningslista.

2011-05-19 @ 20:55:33
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0